רשת האינטרנט היא ספריה מלאה במידע רב הכולל מלל, תמונות, וידאו, צלילים וקולות. האינטרנט הוא גם מקום מסחר מקוון בו ניתן למכור ולקנות מוצרים מרשתות, חנויות ומעסקים קטנים.
הפרסום באינטרנט טומן בחובו מספר יתרונות ממשיים:
1. הוא מדיד
2. מגיע לקהל יעד רחב
3. מיקוד ופילוח עבור קהל המחפש את מוצר המפרסם
4. ניתן לשליטה תקציבית ולשליטה בזמן
5. שליטה גיאוגרפית
6. חשיפה שיווקית מיידית
7. גורם תחרותי אל מול מתחרים גדולים יותר
מאידך גיסא, במדיות המסורתיות, כגון העיתונות, שלטי חוצות, הרדיו והטלויזיה, לא ניתן לכמת את מספר הלקוחות שהגיעו לעסקיך. כמובן שאין לך שליטה בקהל יעד מסוים אליו היית רוצה להעביר את המסר שלך.
כלומר, ישנה אי בהירות גדולה יותר לגבי פרסום במדיות שאינן מקוונות.
כל זאת הביאו למצב שבו בארה"ב הפרסום במנועי החיפוש מחזיק נתח של כ- 41% מסך הפרסום באינטרנט והמגמה בתחום ניכרת גם בישראל: 25% מתקציבי הפרסום באינטרנט מוקדשים לפרסום מבוסס חיפוש (עפ"י סקר חברת TNS).
הפרסום באינטרנט טומן בחובו מספר יתרונות ממשיים:
1. הוא מדיד
2. מגיע לקהל יעד רחב
3. מיקוד ופילוח עבור קהל המחפש את מוצר המפרסם
4. ניתן לשליטה תקציבית ולשליטה בזמן
5. שליטה גיאוגרפית
6. חשיפה שיווקית מיידית
7. גורם תחרותי אל מול מתחרים גדולים יותר
מאידך גיסא, במדיות המסורתיות, כגון העיתונות, שלטי חוצות, הרדיו והטלויזיה, לא ניתן לכמת את מספר הלקוחות שהגיעו לעסקיך. כמובן שאין לך שליטה בקהל יעד מסוים אליו היית רוצה להעביר את המסר שלך.
כלומר, ישנה אי בהירות גדולה יותר לגבי פרסום במדיות שאינן מקוונות.
כל זאת הביאו למצב שבו בארה"ב הפרסום במנועי החיפוש מחזיק נתח של כ- 41% מסך הפרסום באינטרנט והמגמה בתחום ניכרת גם בישראל: 25% מתקציבי הפרסום באינטרנט מוקדשים לפרסום מבוסס חיפוש (עפ"י סקר חברת TNS).